Speelclubs

He, ga je mee naar speelclubland, jij en ik, hand in hand. He, ga je mee naar speelclubland, naar speelclubland. Daar kan je overal spelen, op de stoep of in de regen, aan het water of in de zon, in het park of op ‘t balkon, op ieder plein is ‘t een festijn. Je kan hier best wat leren van beren fantaseren. We maken lol om een vieze trol, we doen zo raar als een tovenaar. Onder de grond zwemmen zombies rond. Ons leidster kan vertellen van de dans der frikadellen, van de kikker in de plas met zijn gele regenjas. Vertel en speel het zelf met veel. Met vele dikke vrienden je zal ‘t vast prettig vinden, met krijt of zand, een autoband, een abrikoos, een toverdoos, een gek verhaal met veel kabaal.

Download de maandbrief »